sportmasszázs

 

Mivel több a sportmasszázs a svédmasszázsnál?

 

Megegyező fogásrendszerrel, de annál szükség szerint sokkal intenzívebb, erőteljesebb, mély izmokat is megdolgozó sok gyúrást, és izom, illetve izompólya nyújást tartalmazó masszázsfajta. Tehát adott esetben nagyobb erőkifejtést igényel a masszőrtől is!

Célja lehet teljesítmény fokozás, a kondíció fenntartása, a regeneráció, sportsérülések megelőzése (prevenció) vagy sérülések utáni felépülés támogatása (rehabilitáció)

 

A profik mellett az amatőr sportolóknak is ajánlott heti rendszerességgel a sportmasszázs. A masszázs során a test teljes egésze ellazul, így helyreáll a szervezet egyensúlya, és a sérülések kockázata is jelentősen csökken.Egy jó masszőrnek a hatékony kezelés érdekében tisztában kell lennie az antómiával és élettannal is, így a masszázs során célzottan tudja kezelni a merev, letapadt izmokat, Az izmok nyútásával a teljesítményfokozásban is szerepet játszik a sportmasszázs.

Egy átlagos svédmasszázsnál intenzívebb fogássorozatot alkalmazunk, amely kiüríti a terhelés hatására felhalmozódott tejsavat, ami az izomlázat okozza. Regenerálja az izmokat, sérülés esetén gyorsítja a gyóyulást.